Sider

lørdag den 12. maj 2012

Bum bum.. What to say today?!

Godt så.. I dag har jeg bare lyst til at skrive, jeg har lyst til at høre mine fingre danse hen over tasterne og jeg har lyst til at lade min hjerne koble fra og lade ordene komme af sig selv. Det er som regel altid det der sker når jeg skriver, jeg tænker ikke, det sker bare. Det er sådan en dejlig befriende oplevelse at koble fra i alt fra nogle minutter til timer hvor tingene bare kommer af sig selv, en slags mund-diarre bare "på papir" men.. Jeg har intet emne. Jeg har ikke oplevet noget vildt facinerende i dag (jeg er sikker på mine bloglæsere ikke vil høre om min tur ud og shoppe nye BH'er til min nye og federe jeg) og jeg har ikke noget store emner jeg sådan har liggende forrest i hjernen der trænger til at blive vendt. Træls, for jeg trænger sådan til at skrive.

Nogle gange ville jeg ønsker at jeg var sådan en rigtig fortatter der skrev spændende bøger, jeg tror det er et job der passer perfekt til mig (og en eller anden ville tjene fedt på at rette mine stave- og slåfejl, for jeg gør det åbenbart ikke!) for ikke alene elsker jeg at skrive, jeg nyder roen det giver i mit hoved, jeg elsker klikkene hen over tastaturet på min computer - Og så elsker jeg bare duften af nyt papir, af en ny bog. Det ville være SÅ fedt at se mit eget navn, på min egen bog, stå ude i butikkerne, hvor jeg kunne komme dagligt og sniffe til duften af ny bog (eks-ta-se!!).

Nåh - Måske er jeg alligevel nødt til at tage fat i et eller andet emne, tænke, tænke. Har jeg noget specielt sindsoprivende at tage hul på.. Bum bum.. Ej, det har jeg sgu ikke. Hvad sker der lige for det?! Min mor plejer at sige at jeg ikke kan fatte mig i korthed, og at hvis hun ikke afbrød mig en gang imellem, så ville jeg snakke endnu, det er hermed modbevist. Jeg er tom for ord lige nu..

Måske jeg bare skulle sætte mig til at lave et par sider i min SMASH*-bog. Jeg har endelig fået taget mig sammen til at komme i panduro og bruge det gavekort jeg fik af et vennepar til min fødselsdag, så jeg har fået nogle skønne (men sindsoprivende dyre - det kunne jeg selvfølgelig skrive om) nye materialer i dag, som jeg har siddet og duftet til og nusset om hele vejen hjem fra Århus. Som sagt, jeg elsker simpelthen duften af nyt papir. I mit næste liv vil jeg bo i USA, være mange millionær og så bruge alle mine renteindtægter på scrapbooking og smash* ting. Jeg hader, hader, HADER at bo i et land hvor alting skal være så dyrt og så have sådan en hobby som jeg elsker så højt. Det er SÅ frustrerende at stå og kigge på nogle ting her i landet, som jeg ved koster en femtedel i USA.

Jeg er medlem af en skøn SMASH* gruppe på facebook, hvor medlemmerne flere gange om dagen viser deres nye indkøb, til absolut ingen penge omregnet til danske kroner, og så kan jeg sidde her i vores lilleland med høje afgifter, told, moms og andet spændende der gør at alting er så skide dyrt at det er en kæmpe begivenhed hver eneste gang jeg har råd til at købe en lille ting. Det er fanme trist!! Uhh.. En helt stor drøm for mig ville være at komme til USA, blive sluppet løs i en af deres Michaels (eller andre store butikker med hobbyting) og så få en kuffert udleveret hvor der allerede var betalt for overvægt, som jeg bare kunne fylde uden at skulle tænke på regningen. Sikke en vidunderlig drøm..

Det blev til denne side i "Bogen om Mor"

1 kommentarer:

Ditta sagde ...

Hej Nadja.
Kender du til eBay? :) der kan man købe billige ting fra andre lande, og jeg er sikker på at der er en masse scrapbooking ting detinde. Www.ebay.com

Mvh
Ditte